Przejdź do głównej zawartości

Trochę tego, trochę tamtego

Ostatnio było trochę radia, trochę klasycznej prasy i trochę starych, dobrych internetów.


Radio:



  • W TOK FM rozmawiałam z Olą i Piotrem Stanisławskimi na temat projektu nauki obywatelskiej dotyczącego badania obecności mezoplastiku na polskim wybrzeżu.
  • W radiu RDC odpowiadałam na pytanie, czy zwierzęta mogą być w spektrum autyzmu.
  • W radiowej Czwórce rozmawiałam na temat supermocy muszek owocowych, a potem jeszcze o nauce obywatelskiej.


Klasyczna prasa:

  • Dla POLITYKI pisałam o nowym trendzie - na stosowanie tzw. leków dosłuchowych. Czy to szansa, czy całkowita ściema? Odpowiedź tutaj.
  • W Tygodniku Powszechnym opowiadałam o fenomenie zabawy w świecie zwierząt, w tym ludzi. Kosztowne to, ryzykowne, a jednak praktykowane. Dlaczego tak bardzo lubimy się zabawić?
  • A dla duetu POLITYKA + Pulsar pisałam na temat zwierzęcych wojaży przez oceany oraz ich ewolucyjnych konsekwencji - w tym również dla naszego własnego gatunku.



Internety: