Przejdź do głównej zawartości

Wracam po przerwie

Kojarzycie taką sytuację, gdy dostajecie jakiegoś ważnego, wspaniałego maila od znajomego i tak bardzo chcecie mu odpowiedzieć w sposób porządny, że odkładacie to na później i odkładacie... I tak mija nieskończoność, a Wy widzicie, jak ten mail czeka na odpowiedź i im bardziej czeka, tym trudniej się za to zabrać.

Mi się to właśnie przydarzyło. Tylko, że tym "znajomym" był ten blog. W moim życiu ostatnio tak dużo się działo, że nie potrafiłam o tym napisać po łebkach, więc odkładałam, odkładałam i jak mijały dekady, stulecia i milenia.

Ale w końcu miara się przebrała i oto jestem.

Żeby zacząć (a w zasadzie - powrócić) jak należy, najpierw wrzucę krótką fotorelację z finału Mądrej Książki Roku, który odbył się 19 kwietnia w Krakowie. Jestem w redakcji Mądrych Książek, byłam jedną z 10 osób nominujących Mądre Książki, nie mogło więc zabraknąć mnie i na gali finałowej.

A jeszcze dzień przed oficjalnym finałem odbyło się spotkanie z Catherine Ripley oraz Michaelem Bentonem (nominowanymi, a jak się później również okazało - zwycięzcami w swoich kategoriach), które miałam ogromną przyjemność poprowadzić razem z Kamilem Kopijem:




A tutaj już gala finałowa w Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego:





Początkowe tłumy uległy znacznemu rozrzedzeniu gdy doszło do części panelowej, czyli według mnie - najciekawszej. :)